Værdiskabelse (Ads On)

Værdiskabelse (Ads On)

Værdiskabelse

for Ads On

Under min praktikperiode hos Ads On i forbindelse med min PBA i Digital Konceptudvikling, arbejdede jeg også sammen med dem i min bacheloropgave. I opgaven har jeg udarbejdet mange forskellige ting, hvor jeg b.la. har arbejdet med hvordan jeg kan skabe værdi for deres kunder gennem content marketing.

Når jeg arbejder med værdiskabelse, er jeg rigtig glad for at anvende principper fra “Hook-modellen” af Nir Eyal og Ryan Hoover. Hook modellen består af fire faser, der illustrerer hvordan målgruppen bliver “afhængig” af et produkt eller ydelse og hvordan de fastholdes.

Mit afsnit om værdiskabelse fra min bacheloropgave kan læses her.

Loyalitet (Ads On)

Loyalitet (Ads On)

Loyalitet & kundefastholdelse

for Ads On

Under min praktikperiode hos Ads On i forbindelse med min PBA i Digital Konceptudvikling, arbejdede jeg også sammen med dem i min bacheloropgave. I opgaven har jeg udarbejdet mange forskellige ting, hvor jeg b.la. har arbejdet med loyalitet og kundefastholdelse.

Afsnittet om loyalitet fra min bacheloropgave kan læses her.

Kunderejse & CRM (Ads On)

Kunderejse & CRM (Ads On)

Kunderejse & CRM

for Ads On

Under min praktikperiode hos Ads On i forbindelse med min PBA i Digital Konceptudvikling, arbejdede jeg også sammen med dem i min bacheloropgave. I opgaven har jeg udarbejdet mange forskellige ting, hvor jeg b.la. har arbejdet med kunderejser og CRM.

Afsnittet om kunderejser og CRM kan læses her.

Content Marketing Plan (Ads On)

Content Marketing Plan (Ads On)

Content Marketing Plan

for Ads On

Under min praktikperiode hos Ads On i forbindelse med min PBA i Digital Konceptudvikling, arbejdede jeg også sammen med dem i min bacheloropgave. I opgaven har jeg udarbejdet mange forskellige ting, hvor jeg b.la. har lavet en content marketing plan for dem.

Det er en plan for deres kommende content, hvordan det givne content henvender sig til deres målgruppe (storymapping) og hvordan de skal promovere deres indhold.

Indholdskalender

En god gammel tabel, der illustrere det planlagte content, deres kategori, status, den ansvarlige person, deadline og dato for publicering.

Storymapping

Storymapping er essentielt bare en content bank, der illustrere hvor målgruppen (personas) vil finde og interagere med deres content. På den måde sikre man, at ens content er relevant for målgruppen, og er tilgængeligt på de platforme, kanaler og medier de anvender.

Promoveringsplan

For at illustrere det marketingmix der skal anvendes, har jeg taget udgangspunkt i PESO modellen.

Har du lyst til at læse mere? 😊

Hvis du er interesseret i at læse mere om den content marketing plan jeg har skabt for Ads On, kan du downloade et udpluk fra min bachelor opgaver her.

Content (Ads On)

Content (Ads On)

Content

for Ads On

Under min praktikperiode hos Ads On i forbindelse med min PBA i Digital Konceptudvikling, arbejdede jeg også sammen med dem i min bacheloropgave. I opgaven har jeg udarbejdet mange forskellige ting, hvor jeg b.la. har udarbejdet en masse content.

  • Tekster til ydelsessider >> læs dem her
    • Det er tekster omkring annoncering på LinkedIn, Facebook, Google, SoMe håndtering osv.
  • Tekster til bloggen med “gode råd” guides >> læs en af dem her
    • Gode råd til at skrive et godt opslag på LinkedIn
  • Kundecases / glade kunder >> læs dem her

Teksterne er skrevet så de er sælgende, informerende, hjælpende og støttende. Samt er der anvendt forskellige CTA elementer, som selvfølgelig prompter den potentielle kunde til at kontakte firmaet.

Har du lyst til at læse hvordan og hvorfor jeg har bygget nogle af teksterne op, som jeg har?

Så kan du læse dette udpluk af min bacheloropgave, hvor jeg forklarer teori og metoder bag om det producerde content 😊